Kuuntele puskaradiota!

Julkaistu .

Vertaiskokemukset ovat tärkeitä ja niihin luotetaan enemmän kuin ”virallisiin” markkinointipuheisiin.

Epävirallisista tietokanavista puskaradio on yhä suosituin. Kuulopuheet saattavat tosin joskus olla ihan keksittyjä tai ainakin ne helposti muuttuvat matkalla. Ja kasvavat, varsinkin negatiiviset. Yrittäjä ei voi välttyä joutumasta sosiaalisen median puskaradioihin, mutta ikävää palautettakaan ei tarvitse pelätä, jos asiat on hoidettu hyvin: huonoa palautetta vastaan tulee varmasti monta päinvastaista, sillä puskaradiossa myös puolustetaan, kun aihetta on. Kuuntele puskaradiota aktiivisesti, se saattaa olla informatiivisempi kuin asiakas- ja markkinointianalyysit yhteensä.

Teksti: Pia Puheloinen

Tagit: Markkinointi, Puskaradio

Tulosta