Vaalimaan verkostot –
tavoitteellista yhteistyötä!

Järjestämme erilaisia verkostoitumistilaisuuksia yrityksille ja yhteisöille
sekä autamme verkostoyhteistyön suunnittelussa ja toteuttamisessa.

Riittääkö hymy?

Sanotaan, että asiakaspalveluun liittyvä käsite, asiakaslupaus, osoittaa kehittämisen suunnan. Se myös asettaa minimitason toiminnalle. Asiakaslupauksen tulisi olla aina jotain konkreettista – ja se tulisi erota kilpailijoiden lupauksista.

Riittääkö siis asiakaslupaukseksi ”aina hymyilevää palvelua”? Vai sisältyykö tänä päivänä hyvään palvelukokemukseen hymyilevä asiakaspalvelija itsestään selvänä? Tosi asiassa asiakkaat ovat entistä vaativimpia: ystävällisen palvelun lisäksi he odottavat ratkaisua ongelmaansa – joka voi olla yhtä hyvin kiire kuin tylsistyminen. Asiakaslupauksessa luvataan ratkaista se. Ei helppoa. Mutta mahdollista.

Teksti: Pia Puheloinen

Tagit: Asiakaslupaus

Tulosta Ylläpitäjän sähköposti

Vaalimaan verkostot -hanke

Hankekoordinaattori
Pia Puheloinen
040 5161 327
Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Muualla verkossa

Yrittäjien ja yhteisöjen yhteinen foorumi alueen elinvoimaisuuden edistämiseksi.